\r\n\r\nUlucamii Tünel kavşak’ta yapılan çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Erkoç, tünel kavşakta üst yolun bayram öncesi trafiğe açılacağını söyledi.\r\n\r\nTrafiği rahatlatma adına başlattıkları çalışmalara devam edeceklerini belirten Başkan Erkoç: “Ulu Cami Tünel Kavşak ve menfez inşaatında sona yaklaşıyoruz. Prefabrik kirişler konulmaya başlandı. Şekerdere yol kotu ayarlanıyor. Muhtemelen Ramazan Bayramı öncesi Şekerdere güzergahını trafiğe açacağız” diye konuştu\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Temmuz 2015 - 18:20
Şekerdere Güzergahı Bayram Öncesi Açılıyor
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, yapımı devam eden Ulucamii Tünel Kavşak’ta bayram öncesi Şekerdere güzergâhının ulaşıma açılacağını söyledi.
GÜNDEM
09 Temmuz 2015 - 18:20







