\r\n\r\nSANKO Holding Onursal Başkanı Abdulkadir Konukoğlu, SANKO’nun bir asrı aşan çalışanlarla geleneksel iftar yemeği kapsamında, SANKO Üniversitesi, Özel SANKO Okulları, Özel Sani Konukoğlu Hastanesi ve Sanko Park AVM’de görevli öğretim üyesi, öğretmen, doktor ve idari personele iftar yemeği verdi.\r\n\r\n \r\n\r\nŞato Restoran’da düzenlenen iftar yemeğine, SANKO Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Adil Sani Konukoğlu, SANKO Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Sınav, Özel Sani Konukoğlu Hastanesi Genel Müdürü Dr. Yusuf Ziya Yıldırım, Özel SANKO Okulları Genel Müdürü Melike Toklucu, Sanko Park AVM Müdürü Niyazi Büyükaksu ve çalışanlar katıldı.\r\n\r\n \r\n\r\nMasaları dolaşarak konuklarına hoşgeldiniz diyen ve Ramazanlarını kutlayan Abdulkadir Konukoğlu, çalışanlarla iftar yemeği uygulamasının 1904 yılından bu yana SANKO ve Konukoğlu Ailesinin olmazsa olmazı olduğunu söyledi.\r\n\r\n \r\n\r\nSANKO’nun en alt kademedeki çalışanı dahil bir aile olduğuna dikkati çeken Konukoğlu, “Paylaşmak mutluluktur anlayışı ile düzenlediğimiz yemeğimize, eş ve çocuklarınızla katılımınızdan dolayı teşekkür ederim” dedi.\r\n\r\n \r\n\r\nKonuşmaların ardından kurumda 10, 15, 20 ve 25 yıldan beri çalışanlara, kristal içerisine fotoğrafları işlenerek hazırlanan plaket ve altın armağan edildi. Yapılan çekilişle şanslı 5 çalışan yarım, 5 çalışan tam altın kazandı.\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Temmuz 2015 - 17:52
Sanko İftar Yemeği
onursal başkan abdulkadir konukoğlu, sanko üniversitesi, sanko okulları ve sani konukoğlu hastanesi’nde görevli öğretim üyesi, doktor, öğretmen ve idari personele iftar yemeği verdi\r\n
GÜNDEM
06 Temmuz 2015 - 17:52
İlginizi Çekebilir








