\r\n\r\nSağlık Müdürlüğü bahçesinde yapılan iftar yemeğine, Ak Parti Millet Vekili Dr. Mehmet İlker Çitil, İl Sağlık Müdürü Dr. Murat Coşkun, Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Semih Yancar ve İdarecileri, İl Sağlık Müdürlüğü İdarecileri, Halk Sağlığı Müdür Yardımcıları, Sağlık Sen Şube Başkanı Bünyamin Demirci, Türk Sağlık Sen Yönetim Kurulu Üyesi Ali Nacar, Sağlık Müdürlüğü personeli ve aileleri katıldı.\r\n\r\nRamazan ayının gelmesi ile yapılan çeşitli faaliyetlerin, beraberlik ve kardeşlik bağlarının güçlenmesine katkıda bulunduğuna vurgu yapan İl Sağlık Müdürü Dr. Murat Coşkun, tüm misafirlere katılımlarından dolayı teşekkür etti.\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Temmuz 2015 - 13:10
Sağlık Müdürlüğü Çalışanları İftarda Buluştu
Kahramanmaraş Sağlık Müdürlüğü Çalışanları ve Aileleri iftar yemeğinde buluştu.
GÜNDEM
07 Temmuz 2015 - 13:10
İlginizi Çekebilir








