\r\n\r\n
Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın, yaz tatillerinde çocukları sokağın olumsuz koşullarından kurtarıp spora yönlendirmek için Yaz Futbol Okulu Kurslarını geleneksel hale getirdiklerini söyledi.
\r\n\r\nHer yıl yüzlerce öğrencinin bu kurslardan faydalandığını dile getiren Başkan Aydın, “Bu kurslara katılan çocuklarımız spor yaparak hem fiziksel gelişimlerine katkı sağlayacaklar hem de ahlaki yönden hocalarının vereceği eğitimlerle kendilerini yetiştirme imkanına kavuşacaklardır. Bu kurslar sayesinde yaz tatillerini boşa geçirmemiş olacaklardır” dedi.\r\n\r\nYaz Futbol Okulunu ücretsiz açtıkları ve 120 sporcunun bu okula katıldığını aktaran Aydın, Belediye olarak futbolculara ücretsiz malzeme dağıttıklarını belirtti.\r\n\r\nBaşkan Aydın ve Kaymakam Pehlivan bir süre öğrencilerle futbol oynadılar.\r\n\r\nSentetik Çim Sahada düzenlenen törene, İlçe Kaymakamı Ali Hamza Pehlivan, Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın, Belediye Meclis Üyeleri, Kamu Kurum Amirleri ile sporcu ve aileleri katıldı.\r\n