\r\n\r\nBu yıl ki iftar yemeği Kahramanmaraş Turizm Otelcilik Lisesi Uygulama Otelinde gerçekleştirildi. 29 Haziran Pazartesi günü, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü personeli 12. İftarını Kuran dinletisi eşliğinde manevi bir atmosferde birlikte açtı.\r\n\r\nGençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Şube Müdürleri ve Personellerimizin katıldığı gece Fatihalar ve dualar ile tamamlandı.\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Haziran 2015 - 14:04
Gençlik Spor İftarda Buluştu
Her yıl geleneksel olarak Mübarek Ramazan ayında Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü personeli İftarda buluşuyor.
GÜNDEM
30 Haziran 2015 - 14:04
İlginizi Çekebilir








