\r\nDulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, belediye çalışanlarıyla iftar programında bir araya gelerek büyük bir aile olduklarını ifade etti.
\r\n
\r\nGeride kalan 15 aylık süreçte Dulkadiroğlu bölgesine kazandırılan hizmetlerde yoğun mesai harcayan belediye çalışanlarıyla hoş bir iftar programında bir araya geldiklerini kaydeden Başkan Okay, programa katılan personele işlerinde gösterdikleri özverili çalışmalardan dolayı teşekkür etti.
\r\n
\r\nRamazan ayının birlik ve beraberliği güçlendirdiğini anlatan Başkan Okay, Dulkadiroğlu ailesi olarak bu birlik ve beraberliği her zaman güçlü tutacaklarını aktardı.
\r\n
\r\nPrograma aileleriyle katılan Dulkadiroğlu Belediyesi çalışanları da Başkan Okay'a bu anlamlı programı düzenlediği için teşekkür etti.
\r\n
\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Haziran 2015 - 22:06
Dulkadiroğlu Ailesi İftarda Buluştu
Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay ve Dulkadiroğlu Belediyesi çalışanları iftar programında bir araya geldi. Başkan Okay, vatandaşa hizmetin her bir adımında büyük emeği olan Dulkadiroğlu Belediyesi ailesinin güçlenerek daha da büyüdüğünü söyledi.
GÜNDEM
27 Haziran 2015 - 22:06
İlginizi Çekebilir









