\r\n\r\nBüyükşehir Belediyesi tarafından Çağlayancerit halkına verilen iftar yemeği Çağlayancerit Belediyesi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirildi.\r\n\r\nBüyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Çağlayancerit İlçe Belediye Başkanı Üzeyir Kızılseki ile Büyükşehir Belediyesi bürokratları ve Çağlayancerit Halkının yoğun olarak katıldığı iftar programında çocuklar için Hacivat-Karagöz Gölge oyunu sergilendi.\r\n\r\nİftar yemeğinin ardından kürsüye gelen Çağlayancerit Belediye Başkanı Üzeyir Kızılseki, bir teşekkür ve selamlama konuşması yaptı.\r\n\r\nDaha sonra kürsüye gelen Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Çağlayancerit’te olmaktan mutluluk duyduklarını ifade ederek: “ Bu mübarek Ramazan ayında sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duyuyoruz. Davetimize icabet ettiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.\r\n\r\nBu mübarek Ramazan ayının ilimize, ülkemize ve bütün din kardeşlerimize barış, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum.\r\n\r\nÇağlayancerit ilçemizi daha güzel ve daha yaşanılabilir bir hale getirmek için Çağlayancerit Belediye Başkanımızla omuz omuza vererek çalışıyoruz. Bugün Çağlayancerit İlçemizin en acil problemi yol problemi var. Bunu da çözmek için çalışmalarımızı başlattık. Üç gün önce yol ihalemizi tamamladık. En kısa zamanda çalışmalar başlayacak ve sizlerin yol problemi sona erecektir” dedi.\r\n\r\nKonuşmaların ardından çocuklar için Hacivat-Karagöz Gölge oyunu sahnelenirken, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, engelli bir vatandaşa akülü araba hediye etti.\r\n\r\n \r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Temmuz 2015 - 16:55
Çağlayancerit'te İftar Vakti…
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin ilçelerde verdiği iftar zincirine Çağlayancerit İlçesi de eklendi.
GÜNDEM
02 Temmuz 2015 - 16:55
İlginizi Çekebilir








