\r\n\r\nHer yıl olduğu gibi bu yıl da Ramazan ayının getirdiği manevi atmosfere uygun bir program hazırlayan Afşin Belediyesi, Ramazan geleneğini yaşatmak ve Ramazan ayının ruhuna uygun toplumsal kaynaşmayı sağlamak amacıyla başlattığı “İftar Sofraları “Programını; Hüyüklü ve Altaş mahallelerinden sonra bu seferki durağı Nadır Mahallesi oldu.\r\n\r\nBaşkan Güven; Mahalle iftar sofralarımız gönül sofralarına dönüşüyor.\r\n\r\nAfşin Belediyesi olarak Ramazana dair mütevazı hazırlıklar yaptıklarını belirten Afşin Belediye Başkanı Mehmet Fatih Güven, “Rahmet, bereket ve kurtuluş ayı olan Ramazan’da Afşin Atatürk Parkında iftar çadırı kurduk. Kurulan soframızda yaklaşık 1000kişiye iftar yemeği veriyoruz. İftar sofralarımız tanışmaya, kaynaşmaya, birlik ve beraberliğin gelişmesine büyük katkı sağlıyor. Birbirini tanımayan komşuları, apartman sakinlerini, zengin-fakir demeden aynı sofrada buluşturuyor ve muhteşem bir kardeşlik ortamı oluşturuyoruz. Mahalle iftar sofralarımız da ise bu seferki durağımız Nadır Mahallemiz oldu. Bu güzel atmosferde gönül sofralarımızın bereketini, paylaşma ve yardımlaşma duygusunu uzak mahallelerimizde de yaşatmaya devam ediyoruz.Mahalle sakinlerimiz ile soframızı paylaşarak kardeşlik duygularımızı arttırıyor ve bu anlamlı geleneği onlar ile birlikte yaşatmak için çalışıyoruz. On bir ayın sultanı olan ramazanı Halkımızın daha iyi idrak etmesi ve daha iyi anlaması için bütün hemşerilerimiziRamazan çadırımıza bekliyoruz. Bu bereketli ramazan ayımız İnşallah güzelliklere vesile olur ve hep birlikte yaşamaya devam ederiz ”dedi.\r\n
GÜNDEM
Yayınlanma: 04 Temmuz 2015 - 13:37
Afşin Belediyesi Nadır Mahalle Sakinleri İle İftarda Bir Araya Geldi…
Afşin Belediyesinin Geleneksel hale getirdiği iftar sofralarının bu seferki durağı Nadır Mahallesi oldu.
GÜNDEM
04 Temmuz 2015 - 13:37







